O poveste de succes: imaginea

In acest weekend a avut loc la Bucuresti Make-up Fest 2014, un targ la care au participat si partenerii nostri The Makeup Shop.
Pe parcursul evenimentului imaginea standului The Makeup Shop, in comparatie cu a celorlalti expozanti, a facut diferenta in ceea ce priveste vanzarile.

Un alt factor important pentru volumul vanzarilor este vizibilitatea si amplasamentul standului, chiar la intrarea in cladire. Cu aceasta ocazie ii felicit pe cei ce au luat decizia inchirierii acelui spatiu. Pentru The Makeup Shop participarea la acest targ a fost un succes. Chiar si in ciuda vremii din Bucuresti, clientii au venit au studiat, au cumparat, au vizitat alte standuri, s-au intors la standul The Makeup Shop si au mai cumparat si alte produse.

Impreuna cu partenerii nostri, pentru acest eveniment am dezvoltat cateva sisteme de expunere:

  • pop-up display ce le asigura vizibilitate in pozele realizate alaturi de make-up artistii prezenti la eveniment, dar si pe scena unde s-au prezentat metode de acoperire a tatuajelor prin machiaj;
  • roll-up ce semnalizeaza preturile promotionale din cadrul evenimentului;
  • banner de mari dimensiuni ce alcatuieste imaginea de fundal a standului, intins pe o structura metalica modulara;
  • banner 2×3 m ce semnalizeaza pe o laterala a standului promotiile acordate in cadrul targului;
  • display rotativ iluminat realizat din bond, aluminiu, plexiglass si metal, cu sisteme antifurt aplicate pe carlige pe care au fost asezate peste 500 de produse;
  • display plexiglass negru pentru polite realizat in mai multe variante si dimensiuni pentru mostrele de produse expuse.

Urmarind mediile de socializare ale The Makeup Shop am vazut clienti multumiti si fericiti ca au gasit usor produsele pe care le doreau si au facut fotografii cu produsele achizitionate.
Le dorim succes in continuare si cat mai multi clienti fericiti de alegerile lor!